منوی دسته بندی

قوانین و مقررات

قوانین عمومی:

1- سرویس‌گیرنده موظف است هنگام ثبت‌نام از نام و نام خانوادگی حقیقی و مشخصات دقیق و صحیح استفاده نماید.

2- سرویس‌گیرنده مجاز به واگذاری حقوق و تعهدات خود به شخص حقیقی یا حقوقی دیگر، بدون موافقت XVPS نیست و عدم اجرای تعهدات، منجربه تعلیق سرویس و لغو قرارداد از طرف سرویس‌دهنده خواهد شد.

3- سرویس‌گیرنده مسئول اطلاعات مبادله شده در IPهای اختصاص یافته به آن و اطلاعات موجود روی سرورهای تحت اجاره است و XVPS هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

4- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود اقدام به ارسال Spam (نامه‌های ناخواسته) نکند و امکان اسپم را برای شخص ثالث فراهم نیاورد.

5- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود تمامی قوانین Copyright را اجرا نماید و از انتشار هرگونه مدیا داخلی و خارجی دارای حقوق، بدون اجازه شخص یا شرکت مالک حقوق، خودداری کند.

6- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود که از نرم‌افزارهای P2P مانند Torrent برای دانلود یا آپلود فایل‌های ناقض قوانین Copyright استفاده نکند.

7- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود در انتخاب سرویس دقت نماید و سرور متناسب با نیاز خود تهیه نماید. در غیر اینصورت سرویس‌دهنده مجاز است از ادامه خدمت‌رسانی به کاربران پرمصرف، به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و مزاحمت‌ها برای سایر کاربران خودداری کند.

8- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود از راه‌اندازی سرویس‌های VPN یا Proxy که نیاز به Login برای دسترسی به آن‌ها نیست (سرویس‌های Anonymous Proxy)، خودداری کند. استفاده از این سرویس‌ها در صورتی که نیاز به Authenication داشته باشد، بلامانع است.

9- کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم «تیکتینگ» موجود در سایت قابل پیگیری است.

10- تمامی سرویس‌های XVPS بصورت «مدیریت نشده» ارائه می‌شود (خدمات پشتیبانی تنها شامل موارد سخت‌افزاری و شبکه است) و کاربر موظف به پرداخت هزینه ساعتی خدمات خارج از تعهد XVPS، مانند عیب‌یابی نرم‌افزاری، کمک در راستای نصب نرم‌افزار، ویروسیابی و بطور کلی موارد نرم‌افزاری است.

11- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود از سرویس‌های خود برای نفوذ، اختلال، حملات، خرابکاری و به‌دست آوردن اطلاعات بصورت غیرقانونی در شبکه اینترنت خودداری کند و این امکان را برای شخص ثالث نیز فراهم نکند. همچنین راه‌اندازی هرگونه نرم‌افزار Network Monitoring and Surfing Tool، بدون تایید قبلی XVPS ممنوع است.

12- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود هنگام استفاده از سرویس، تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید و در صورت عدم رعایت قوانین، تمامی مسئولیت بر عهده سرویس‌گیرنده است.

13- سرویس‌دهنده مسئولیتی در برابر از دست رفتن داده‌ها به هر دلیلی ندارد و سرویس‌گیرنده موظف به تهیه و حفظ نسخه پشتیبان است.

14- میزان پایداری (Uptime) تضمین‌شده سرویس‌ها 99% بصورت ماهانه است. در صورت ناپایداری سرویس بنا به دلایل سخت‌افزاری و مشکلات شبکه، مدت زمان دوبرابر Downtime به دوره سرویس اضافه می‌شود. شایان ذکر است سرویس‌گیرنده موظف به پیش‌بینی وضعیت اضطراری و به‌کارگیری راهکارهای مناسب است. سرویس‌دهنده تعهدی در رابطه با خسارات یا مشکلات احتمالی ناشی از عدم دسترسی به سرویس ندارد و تنها مسئولیت رفع مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن را برعهده دارد.

15- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود پس از پایان مدت قرارداد، در صورت تمایل به ادامه همکاری، نسبت به پرداخت بهای سرویس به نرخ روز اقدام نماید.

16- سرویس‌ها در بازه‌های ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و سالانه ارائه می‌شوند. سرویس‌دهی پس از دریافت کامل هزینه دوره انجام می‌شود و تمدید سرویس نیز در صورت پرداخت هزینه سرویس پیش از تاریخ سررسید امکانپذیر خواهد بود. در تاریخ سررسید و موعد پرداخت، سرویس مسدود می‌شود و ارائه خدمات به سرویس‌گیرنده متوقف می‌شود. عدم پرداخت صورتحساب تا 2 روز پس از تاریخ سررسید، به معنای عدم تمایل به تمدید سرویس تلقی می‌شود و سرویس یاد شده، حذف می‌شود. پس از حذف سرویس، امکان بازگردانی اطلاعات فراهم نخواهد بود و سرویس‌دهنده در این رابطه مسئولیتی نخواهد داشت. چنانچه سرویس‌گیرنده پس از چند روز مسدود ماندن سرویس، نسبت به پرداخت فاکتور و تمدید آن اقدام نماید، مدت استفاده طبق دوره قبل محاسبه می‌شود و تعداد روزی که سرویس بدلیل عدم پرداخت خارج از دسترس بوده، به مدت دوره اضافه نخواهد شد.

17- در سرورهای ارائه شده ایران، نسبت مصرف ترافیک ارسال (Send) به ترافیک دریافت (Recieve) باید 10 به 1 باشد.

18- راه‌اندازی سرویس‌های زیر روی سرورهای XVPS ممنوع است:

  • خدمات کاهش پینگ
  • خدمات چت
  • سرورهای تیم اسپیک

19- امکان میزبانی سرویس‌هایی که با حملات DDOS روبرو هستند بر بستر اینترنت فراهم نیست و دسترسی سرویس به اینترانت محدود می‌شود. همچنین کلیه هزینه‌ها و خسارات ناشی از حملات DOS اعم از اقدام به حمله یا دریافت حمله، بر عهده سرویس‌گیرنده است. همچنین در شرایط حاد، سرویس‌دهنده قادر به قطع خدمات خواهد بود.

20- در صورت افزایش نرخ ارز (بازار آزاد)، حق تغییر در قیمت تمامی سرویس‌ها در میانه دوره برای سرویس‌دهنده محفوظ است.

21- سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود از سرویس تحت اجاره برای انجام Mining و استخراج ارز‌های دیجیتال و موارد مشابه آن استفاده نکند. در صورت مشاهده امکان قطع خدمات از طرف سرویس‌دهنده فراهم است.

22- اگر آدرس IP سرویس‌های مورد استفاده سرویس‌گیرنده تحت هر شرایطی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و ISPهای داخلی یا خارجی مسدود شود، مسئولیت مستقیم آن برعهده سرویس‌گیرنده است و XVPS تعهدی مبنی بر تغییر IP ندارد.

23- هرگونه توهین به کادر پشتیبانی از طریق تیکت، تلفن یا سایر راه‌های ارتباطی، موجب قطع کامل خدمات بدون بازگشت هزینه خواهد شد.

24- عدم رعایت قوانین منجر به قطع سرویس بدون بازگشت هزینه خواهد شد.

25- قوانین به مرور زمان بروز می‌شوند و کاربر موظف است حداکثر 14 روز پس از بروزرسانی، نسبت به مطالعه این صفحه و اجرای قوانین جدید اقدام نماید.

قوانین لغو سرویس و بازگشت وجه

1- در صورتی که سرویس‌گیرنده محترم حداکثر تا 24 ساعت پس از زمان خرید سرویس، بنا به هر دلیلی تمایل به لغو آن داشته باشد، 100% هزینه سرویس به حساب کاربری یا حساب بانکی سرویس‌گیرنده عودت داده می‌شود.

2- چنانچه سرویس‌گیرنده محترم پس از گذشت 24 ساعت از تاریخ خرید سرویس، حداکثر تا 30 روز بنا به هر دلیلی تصمیم به لغو سرویس داشته باشد، هزینه روزهای باقی‌مانده سرویس به حساب کاربری یا حساب بانکی سرویس‌گیرنده عودت داده خواهد شد. (مثال: سرویس‌گیرنده محترم پس از 15 روز از تاریخ خرید سرویس، تصمیم به لغو آن می‌گیرد؛ در این حالت 50% هزینه دوره قابل بازگشت است.)

3- بند 1 و 2 به‌منظور اطمینان خاطر سرویس‌گیرنده در نظر گرفته شده. درنتیجه، این بندها شامل خرید جدید است و پس از سپری شدن 30 روز از تاریخ خرید سرویس، امکان لغو آن وجود ندارد. همچنین این قوانین شامل دوره‌های تمدید سرویس نمی‌شوند.

4- سرورهای اختصاصی ایران از قوانین بند 1 و 2 مستثنی هسند و حداکثر تا 24 ساعت پس از تاریخ خرید سرویس، امکان لغو وجود دارد.

5- سرورهای اختصاصی خارج از کشور از قوانین عودت وجه مستثنی است و این سرویس‌ها قابلیت لغو شدن پس از خرید را ندارند.